Sådan arbejder du strategisk med sociale medier

  • Lørdag, 18. marts 2017 - 10:00 til 16:00
  • Aarhus Universitet, bygning 1530, lokale oplyses på stedet, Ny Munkegade 118, 8000 Aarhus
  • Du kan tilmelde dig dette arrangement, hvis du er fra årgang: 2015, 2016 – men du skal logge ind først.
  • Afdeling: - Herning - Viby
  • Sidste tilmeldingsfrist: Tirsdag, 14. marts 2017 - 12:00

v/Signe Gren, konsulent og cand.comm i sociale medier

En konkurrence her og lidt annoncering der giver liv på Facebooksiden nu og her. Men hvad batter egentlig i det lange løb?

Med en indholdsstrategi får man fat om roden af de sociale medier: Hvad er formålet, hvor kan vi være relevante, og hvordan kan vi levere godt indhold? En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, som mange små og mellemstore virksomheder står med, når de går på sociale medier. En strategi, der går på tværs af platforme og fører til målbare resultater. 

Bliv introduceret for en model i fem faser, der beskriver, hvordan du arbejder strategisk med dit indhold på sociale medier. Cases, teorier og modeller kommer i spil, og gør dig i stand til at forstå og anvende sociale medier i praksis. På vegne af virksomheden, organisationen – eller dig selv som brand.

Forelæsningen tager afsæt i udgivelsen 'Sig du kan li’ mig – indholdsstrategi for sociale medier' (Gyldendal Business).

 

Seminaret afholdes i samarbejde med Folkeuniversitetet Aarhus.

  • Antal deltagere: 15
  • Lærer: AA
  • Type: Valgfri

Tilbage

FacebookFind os på facebook
linkedinVær en del af vores netværk